Hoewel ik van de titel ‘Maya earrings‘ niet heel blij werd (ik denk nu linksom of rechtsom dan toch aan een ondergang), werd ik het wel van deze oorbellen. Toen ik ze spotte op Fashionscene, dacht ik meteen: ik weet niet of ze nou juist heel futuristisch zijn, of heel retro… Sindsdien fascineren ze me.
Wat vind jij van deze ‘oorbellen der ondergang’?
Bron.