Als je niet kunt kiezen ga je toch gewoon voor allebei? Voor een sneaker én een sandaal. Het merk KG by Kurt Geiger heeft een schoen gemaakt met de structuur en uitstraling van een sneaker en er vervolgens wat delen ‘uitgeknipt’. Lekker luchtig (en met een kleurtje op je nagels elegant bovendien!) in de zomer.
Ik zou de schoen zeker dragen en vind ze erg leuk. Het enige is dat ik de stipjes een beetje truttig vind maken. Ben je het met me eens? Wat vind jij van deze ‘flatforms’?