Laatst liet ik je allerlei soorten tuinbroeken zien. De tuinbroek is een kledingstuk waar je misschien aan moet wennen en waarvan je misschien ook niet goed weet waar je hem mee moet combineren. Ik kan me dat voorstellen in ieder geval.
Om je wat op weg te helpen qua inspiratie: je kunt de broek niet alleen half los dragen, maar ook helemaal los. Zodat de bovenkant naar beneden hangt.
Je was er wellicht zelf al opgekomen, maar zo niet: there you go.
Wat vind je van deze manier?