Deze week is de Suz shop aangevuld met drie nieuwe items. Waarom maar drie? De rest van de foto’s van de rest van de kleding was mislukt, helaas, en ik had geen gelegenheid meer om ze opnieuw te maken. Sorry! Hopelijk gaan jullie vechten om deze droe; voor een keer zou ik dat wel leuk vinden.
Vergeet niet dat er naast deze twee items nog veel meer in de Suz shop staat dat nog steeds een nieuwe eigenaresse zoekt, dus een gebrek aan keuze is er niet.
Voor meer informatie over de Suz shop en iets aanschaffen uit de Suz shop: ga naar de Suz shop.
Voor wie vandaag National Glamour Day gaat vieren (en ook voor wie niet): heel veel plezier!
Foto’s door mij.