logo




19 December 2013

Stippen en strepen

Gepost in fashion


Ik vind het cool als iemand wat dúrft in haar (in dit geval) outfits en dingen combineert die geen obvious match zijn, zoals stippen en strepen. De kledingcombinatie en schoenen passen perfect bij de eigenwijze uitstraling van deze dame (hoe noem je iemand als ze geen meisje, maar ook nog geen dame is – ‘vrouw’ vind ik altijd een beetje overrijp klinken?), vind ik.

Foto’s door mij.

  • Like deze post op Facebook:
Dit wil je vast ook lezen
Reacties