Donderdag was ik een dag op pad en heb ik voor het eerst gevlogd (video + bloggen = vloggen). Ik vond het leuker om te doen dan ik verwacht had, omdat ik het grootste gedeelte van de dag alleen was en doordat ik zo af en toe tegen de camera praatte, was het net of ik wél iemand bij me had.
Ik verdwaalde in Amsterdam en was voor het eerst in Utrecht Overvecht. Bekijk het filmpje om te zien hoe mijn dag verliep.
Foto’s door mij.