Mijn vogelprint jack was mijn favoriete jack deze zomer en dat zal jullie vast niet ontgaan zijn. Nadat ik hem tussen het beeldmateriaal van Primark voor deze zomer zag staan, nog voordat hij in de winkels lag, heb ik hem gelijk met jullie gedeeld en toen het jack daadwerkelijk van mij was nog eens. Nu er relatief veel outfitposts online staan met het vogelprintje leek het me een goed idee om het jack te gebruiken voor deze nieuwe Battle of the outfits.
Wat ik zo leuk vind aan mijn vogelprint jack, is dat deze – door de kleurtjes en het printje- heel girly is, maar -door het model- toch ook stoer. Het jasje is niet te dik en niet te dun, wat ‘m perfect maakt voor frisse zomerdagen. Hoewel printjes me steeds eerder gaan vervelen, blijf ik dit printje leuk vinden omdat ie gewoon origineel is: ik heb al veel vogelprintjes gezien in mijn leven, maar geen enkele leek op deze.
Mijn favoriet is zeker weten de derde outfit (waarom had ik hier al uitgelegd), al vind ik de eerste outfit ook heel tof. De tweede vind ik minder. Ik denk dat de eerste outfit jullie favoriet zal zijn, maar ik wil jullie zeker niet de woorden in de mond leggen.
Dus… welke outfit is je favoriet?
P.S. De uitslag van de ‘Battles of the outfits’ lees je steeds op Facebook. Volg je me daar?

Bekijk hier de originele outfitpost van deze outfit.

Bekijk hier de originele outfitpost van deze outfit.

Bekijk hier de originele outfitpost van deze outfit.
Primark vogelprint jack
Foto’s door diverse mensen voor fashionisaparty.com.
Mijn enige paar Vans heeft, toepasselijk bij mij, de meest subtiele kleur die er maar niet heus is: neon geel! Ik heb de sneakers één keer gedragen in een kleurrijke outfit, één keer in een vrij donkere outfit en één keer in een vrij lichte outfit. Het resultaat zijn drie vrij verschillende outfits, die vandaag in deze rubriek tegen elkaar battelen. De uitslag kun je binnenkort weer vinden op Facebook.
Voor mij gaat de keuze tussen de eerste en de derde outfit. De tweede is gewoon een beetje te grauw naar mijn smaak. De eerste is dan weer het andere uiterste, dus ik denk dat ik toch bij de derde outfit uitkom als compromis. Mijn stijl is het afgelopen jaar een hoop veranderd, dus het is eigenlijk ook niet gek dat ik (weer) voor de meest recente outfit ga.
Deze outfits laten trouwens gelijk zien hoe het weer standaard op zijn kop is in Nederland: de eerste outfit is van september, de tweede van maart (inclusief sneeuw!) en de derde van juli.
Wat vind jij de leukste outfit van deze drie? Ik ben benieuwd naar je argument(en)!

Bekijk hier de originele outfitpost van deze outfit.

Bekijk hier de originele outfitpost van deze outfit.

Bekijk hier de originele outfitpost van deze outfit.
Vans sneakers (kun je hier vinden)
Foto’s door diverse mensen voor fashionisaparty.com.
Je hebt van die items waarover je twijfelt als je ze koopt en later denkt: waarom heb ik ‘m nou gekocht, ik twijfelde toch? Maar je hebt ook items waarover je twijfelt als je ze koopt en waarvan je later denkt: zó blij dat ik het toch gedaan heb.
Mijn koraal kleurige broek valt in die laatste categorie. We waren in een shopping mall in Stockholm (oh, ik wil terug naar die stad! geweldige stad!) in een winkel waar er nog één exemplaar van deze broek hing. Ik dacht: hmm, wel leuk. Omdat de winkel ging sluiten moest ik snel beslissen en omdat ie niet zo duur was – hoe duur weet ik niet meer- besloot ik ‘m maar gewoon te doen. Hij kon altijd nog als pyjamabroek dienen.
Dat moment in Stockholm is inmiddels alweer twee jaar geleden en sindsdien heb ik de broek veel gedragen. Niet in de laatste plaats omdat ik sinds ongeveer een jaar veel moeite met broeken heb (ook uit deze ben ik inmiddels uitgescheurd, shit!), maar niet met deze koraal kleurige. Mijn gouden regel voor broeken is namelijk geworden dat deze a) of wijd gnoeg moet zijn b) of stretchy moet zijn om fatsoenlijk te zitten. Deze koraal kleurige broek is én redelijk wijd én stretchy en is daarom qua fit perfect voor mij.
De leukste outfit van deze drie vind ik zonder twijfel de derde. En ik gok dat ik niet de enige ben…
…maar bevestig het toch nog maar even: welke outfit vind je het leukst?

Bekijk hier de originele outfitpost van deze outfit.

Bekijk hier de originele outfitpost van deze outfit.

Bekijk hier de originele outfitpost van deze outfit.
onbekende broek
Foto’s door diverse mensen voor fashionisaparty.com.
Mijn luipaard jeans gaat alweer best lang mee, realiseer ik me terwijl ik deze post maak. Ik weet nog goed dat ik hem voor het eerst zag en hem te gek vond. Nu, een jaar of twee later, is dat nog niet veranderd. Ondanks de print heeft de broek toch iets tijdloos, vind ik. Sowieso is luipaardprint best tijdloos, Het ene moment zie je het wat meer dan het andere, maar het blijft altijd wel in het modebeeld.
Bewijs dat ik de broek tof vind? Toen ik de maat die ik in eerste instantie gekocht had niet meer paste ben ik druk het Internet af gaan struinen naar een maat groter (de broek hing toen al niet meer in de winkel). Met resultaat! De broek in de tweede en derde outfit van deze post zijn dus een andere dan die in de eerste outfit. Ik heb verder nog nooit van één stuk twee stuks (als je begrijpt wat ik bedoel…) gehad!
Ik vind dat de jeans in de tweede outfit het mooiste matcht met de rest, maar ik vind de derde outfit het mooiste. De derde is veel krachtiger namelijk, de tweede is zo… grijs. De eerste outfit (is pas van ruim een jaar geleden, maar hij voelt als uit een ander leven!) is me iets te veel blazer/bikerboot. Ik ben niet zo’n blazer- en ook niet zo’n bikerbootsmeisje.
Welke outfit vind jij het mooiste? Eén, twee of drie? Let me know!

Bekijk hier de originele outfitpost van deze outfit.

Bekijk hier de originele outfitpost van deze outfit.

Bekijk hier de originele outfitpost van deze outfit.
H&M jeans
Foto’s door diverse mensen voor fashionisaparty.com.
Het is niet mijn charmantste, maar wel mijn meest comfortabele jeans: deze destroyed boyfriend (haha, zonder ‘jeans’ heb ik ineens een verscheurd vriendje). Hoewel, niet bij het aantrekken. Dan blijf ik namelijk standaard in die gaten hangen, ook al ben ik daarop voorbereid.
Als ik deze jeans aan heb en naar beneden kijk, dan blijft het raar: het uitzicht is zo onverzorgd. Echter, als ik foto’s terug zie met deze broek aan vind ik die vaak juist stoer en lekker edgy.
Van deze drie outfits met mijn destroyed boyfriend jeans vind ik de de derde het mooiste. Hoewel ik vind dat de eerste en de tweede ook niet mijn slechtste outfits zijn, mis ik daar toch wat kleur. Ik ben benieuwd waar jullie voor kiezen: de apartste (de eerste), de meest vrouwelijke (de tweede) of de meest sportieve (de derde) outfit?
De tweede outfit was erg populair toen ik hem postte, dus ik dénk dat jullie die als winnaar uit de bus laten komen. De enige die dat weet zijn jullie, dus… stemmen maar! Voor welke outfit?

Bekijk hier de originele outfitpost van deze outfit.

Bekijk hier de originele outfitpost van deze outfit.

Bekijk hier de originele outfitpost van deze outfit.
Nelly jeans (kun je hier vinden, afgeprijsd!)
Foto’s door diverse mensen voor fashionisaparty.com.
Nu we toch in de camouflage stemming zijn, heb ik voor deze Battle of the outfits maar eens drie outfits met mijn camouflage broek van stal gehaald. Een camouflage jasje heb ik niet, dus dan maar drie outfits met camouflage broek het tegen elkaar op laten nemen.
Twee van de outfits zijn van afgelopen herfst, de laatste is van afgelopen winter. Alledrie zijn ze heel anders, vind ik. De eerste outfit vind ik vooral vrouwelijk, de tweede krachtig en de derde stoer. Mee eens?
Mijn favoriet kiezen vind ik daardoor (weer eens) lastig: door de verschillende stijlen voelt het als appels met peren vergelijken. Ik ga daarom gewoon mijn gevoel volgen en die heeft het meeste met de tweede outfit (misschien ook omdat ik een beetje heimwee heb naar mijn haar daar…). Ik geloof dat ik het rood heel krachtig vind en dat dit me echt laat spreken. Bij de eerste outfit is er alleen de sjaal in mijn haar die kleur geeft, maar dit zijn geen heel warme of sprekende kleuren. In de derde outfit is er van kleur helemaal geen sprake. Grappig dat, als ik mijn gevoel laat spreken, kleur toch weer doorslaggevend voor me is.
Ben jij het met me eens en vind je de tweede outfit ook het sterkste? Of heb je heel andere ideeën? Ik hoop dat je stemt op jouw favoriet!

Bekijk hier de originele outfitpost van deze outfit.

Bekijk hier de originele outfitpost van deze outfit.

Bekijk hier de originele outfitpost van deze outfit.
Vila broek (nu hier afgeprijsd!)
Foto’s door diverse mensen voor fashionisaparty.com.
Ik weet dat velen van jullie er geen fan van zijn: mijn destroyed denim rok. Menig reactie op een outfit met het gerafelde ding ging over ‘ik houd niet van spijkerrokken’. Dat geeft natuurlijk niet: ieder zijn mening en ik ben er zelf ook niet altijd weg van geweest. Mijn spijkerrokkenliefde gaat met vlagen: dan vind ik ze weer truttig, dan juist weer stoer. Sinds de bekende destroyed denim rok van Acne op de markt is, zeker het laatste.
Naast dat ik hem leuk vind is mijn destroyed denim rok ook nog eens ideáál om mee te combineren. Niet zo saai als een spijkerbroek, maar wel zo veelzijdig: perfect!
Een favoriet kiezen uit mijn drie outfits met destroyed denim rok? Moeilijk! Ze zijn alledrie erg ‘Suz’ vind ik: een tikje gewaagd, kleurrijk en with a lot going on. Ik voel me dan ook bij alledrie goed, als ik op ze terugkijk. Mijn “afvalsysteem” inzetten, dan maar. Als eerste zou ik laten afvallen… de eerste outfit. Die vind ik nét iets te truttig voor de stoere rok, vooral door de laarzen – als ik er nog eens over nadenk. Als ik uit de tweede en derde moet kiezen weet ik het opeens zeker: de derde! De warme kleuren spreken me gewoon erg aan.
Wat zou jouw “afvalsysteem” zijn? Wat is jouw favoriet van deze drie?

Bekijk hier de originele outfitpost van deze outfit.

Bekijk hier de originele outfitpost van deze outfit.

Bekijk hier de originele outfitpost van deze outfit.
Nelly rok (hij kost nog maar een prikkie!)
Foto’s door diverse mensen voor fashionisaparty.com.
Het was mijn lievelingssjaal afgelopen winter, zoals ik al schreef. En juist omdat die winter nu ook in praktische zin afgelopen lijkt, vond ik het leuk om terug te kijken naar mijn drie outfits met het heerlijke ding.
Die drie outfits liggen qua stijl allemaal vrij dicht bij elkaar vind ik. De eerste is het meest apart (door de lipstick), de tweede is wat vrouwelijker (ook door de lipstick) en de derde is lekker casual (doordat alles zo comfortabel oogt en is).
Een favoriet kiezen vind ik moeilijk, omdat ik ze alledrie leuk vind en zo weer zou dragen. Toch zou ik als eerste de tweede outfit af laten vallen omdat ik die het minste één geheel vind. Vervolgens laat ik de eerste outfit gaan, omdat ik daar bij nader inzien de panty wel erg dominant vind. Ik kies dus voor de laatste en derde outfit! Die outfit vind ik het beste in balans.
Voor welke kies jij? Waar vind je de sjaal het beste tot zijn recht komen? De uitslag van jullie stemmen maak ik binnenkort weer bekend via Facebook.

Bekijk hier de originele outfitpost van deze outfit.

Bekijk hier de originele outfitpost van deze outfit.

Bekijk hier de originele outfitpost van deze outfit.
ZARA sjaal
Foto’s door diverse mensen voor fashionisaparty.com.